CROSS-SKATING-FORUM.de - das größte Fachforum des Sports

Hallo, liebe Cross Skater oder die, die es noch werden möchten.
Bitte schaut euch in Ruhe im öffentlichen Berich um, bevor ihr euch anmeldet. Wer sich dann anmeldet kann man dann im Forum an mehr Themen teilhaben.

Hier werden alle Themen rund ums CROSS SKATING angesprochen. Bitte stelle deine Fragen oder stelle eigene Themen ein.

Mach' mit beim schönsten Sport der Welt !

Treten Sie dem Forum bei, es ist schnell und einfach

CROSS-SKATING-FORUM.de - das größte Fachforum des Sports

Hallo, liebe Cross Skater oder die, die es noch werden möchten.
Bitte schaut euch in Ruhe im öffentlichen Berich um, bevor ihr euch anmeldet. Wer sich dann anmeldet kann man dann im Forum an mehr Themen teilhaben.

Hier werden alle Themen rund ums CROSS SKATING angesprochen. Bitte stelle deine Fragen oder stelle eigene Themen ein.

Mach' mit beim schönsten Sport der Welt !

CROSS-SKATING-FORUM.de - das größte Fachforum des Sports

Würden Sie gerne auf diese Nachricht reagieren? Erstellen Sie einen Account in wenigen Klicks oder loggen Sie sich ein, um fortzufahren.
CROSS-SKATING-FORUM.de - das größte Fachforum des Sports

Seit 2004 Cross-Skating pur: Training, Touren, Treffs, Wettkämpfe, Moderner Biathlon, Material. Betreut von den Profis des Sports. Immer aktuell, kritisch, konstruktiv, authentisch, ehrlich, kurz & knackig.


    Wie die Ausbildung erhalten und bilden Coaching per Fern

    avatar
    Gast
    Gast


    Wie die Ausbildung erhalten und bilden Coaching per Fern Empty Wie die Ausbildung erhalten und bilden Coaching per Fern

    Beitrag  Gast Di 16 Dez 2014 - 15:00

    Hallo alle,
    Ich bin ein australischer Skating weitgehend auf eigene Faust. Ich bin daran interessiert, meine Form und Ausdauer zu verbessern, aber immer Feedback und Informationen ist eine Herausforderung. Um weitere Herausforderung in den Mix, bin ich nicht mit Deutsch als Zweitsprache gesegnet (Können Sie sagen alle "Google Translate"). Darf ich fragen, ob es Englisch-Training Ressourcen zur Verfügung - oder sogar ein Trainer in der südlichen Hemisphäre?
    cheers,
    Adam
    Land-Ei
    Land-Ei


    Anzahl der Beiträge : 49
    Anmeldedatum : 18.07.11

    Wie die Ausbildung erhalten und bilden Coaching per Fern Empty Re: Wie die Ausbildung erhalten und bilden Coaching per Fern

    Beitrag  Land-Ei Di 16 Dez 2014 - 20:53

    Hello Adam,

    congratultions first "AustrlianCrosser" and welcome here. The online translators are not very good*. But my English too, I apologise for that.
    Recently the best infomations about education and training on cross-skates you can find in German language. I would recommend the CD-ROM "Cross-Skating Trainer" from Frank Röder, unfortunately not available in English (yet!). An also very informative media is the online magazine www.cross-skating.de. There you can find also some few articles in English
    On both medias the writers explain the differences between cross-skating and skiing very good. Other medias try to explain cross-skates as a kind of "summer-skiing", but this is absolutely wrong. The little differences are very important. For this reason you should avoid to use informations from "ski associations" or from "skike" (they learn it nevermore). They try to keep it (too) simple an say, that cross-skating and skiing are nearly the same.
    I'm sorry, that I can't name more sources of supply in english langauge, but it seems better, to translate the good sources. I'm sure, that you will be quickly able to feel, what they mean, if you are practicing cross-skating very mindful.

    What a Face
    Rolf

    * one advice: use very short and simple sentences and words for better "machinable" translations
    avatar
    Gast
    Gast


    Wie die Ausbildung erhalten und bilden Coaching per Fern Empty Re: Wie die Ausbildung erhalten und bilden Coaching per Fern

    Beitrag  Gast Mi 17 Dez 2014 - 11:29

    ]Hello Adam,

    congratultions first "AustrlianCrosser" and welcome here.

    Cheers Mate!!

    The online translators are not very good*. But my English too, I apologise for that.

    Rolf Between your English "Und mein Deutsch" wir werden durchkommen!  Very Happy
    Rolf between us (your English and my "Google" German) we'll get there.

    Recently the best infomations about education and training on cross-skates you can find in German language.

    Sad  Sad

    I would recommend the CD-ROM "Cross-Skating Trainer" from Frank Röder, unfortunately not available in English (yet!).

    YET!!??  What a Face

    An also very informative media is the online magazine www cross-skating de. There you can find also some few articles in English

    Bereits gefunden und Frank - "Hallo Frank". Unglaublich informative Seite.
    Already found the sites and Frank - G'day Frank!! - Both have fantastic information

    On both medias the writers explain the differences between cross-skating and skiing very good. Other medias try to explain cross-skates as a kind of "summer-skiing", but this is absolutely wrong. The little differences are very important.

    Ich bin mir bewusst, dass Skikes und Rollerski ist nicht dasselbe wie Cross-Skating. Aber die Erklärungen auf dem Kreuz Skate Magazine und Cross-skate.de bekommen "broken / unverständlich" von Google Translate. Können Sie helfen ??
    I am aware that Skikes and roller skiing is not the same as cross-skating. But the explanation on the cross skate magazines and Cross-skate.de get "broken / incomprehensible" by Google Translate. Can you help ??

    For this reason you should avoid to use informations from "ski associations" or from "skike" (they learn it nevermore)

    Embarassed  pale  Ich besitze ein Paar Vx Twin Skike's  Neutral
    Oooohhhhhh - guess who owns a pair of Vx Twin Skikes  Embarassed

    Vielen Dank für die Hilfe, Rolf,
    cheers,
    Adam
    avatar
    Gast
    Gast


    Wie die Ausbildung erhalten und bilden Coaching per Fern Empty Re: Wie die Ausbildung erhalten und bilden Coaching per Fern

    Beitrag  Gast Mo 22 Dez 2014 - 12:41

    Hi All,
    Well since my first post I came across Franks Excellent piece on "What is Cross Skating" via the Cross Skate Shop.
    I'm a little more educated now on the subtile, but important differences of cross skating and the health/fitness benefits.
    I think that I'll purchase Frank's DVD on Cross Skating and see if I can get a translation together in the coming months.  
    I Might be able to blaze a trail for other english cross skate fans.
    Cheers,
    Adam
    P.S. Forgive the over use of font and size in the previous post. I let my excentricity, and an over indulgence in "Rum Balls" (an alcohol filled chocolate treat in Australia) take over  Embarassed

    Hallo Alle,
    Nun, da mein erster Beitrag stieß ich auf Frank's Ausgezeichnete Stück auf "Was ist Cross Skating" via Cross Skate Shop.
    Ich bin ein wenig mehr jetzt auf der subtile erzogen, aber wichtige Unterschiede von Cross Skating und die Gesundheit / Fitness Vorteile.
    Ich denke, dass ich Frank's DVD am Cross Skating kaufen und sehen, ob ich eine Übersetzung zusammen in den kommenden Monaten zu erhalten.
    Ich könnte in der Lage, einen Weg für andere Englisch Cross Skate-Fans bahnen.
    cheers,
    Adam
    PS: Verzeihen Sie die über den Einsatz von Schrift und Größe in der früheren Post. Ich lasse meine Exzentrizität und eine über Nachsicht in "Rum Balls" (ein Alkohol gefüllte Schokolade Leckerbissen in Australien) übernehmen Embarassed

    Gesponserte Inhalte


    Wie die Ausbildung erhalten und bilden Coaching per Fern Empty Re: Wie die Ausbildung erhalten und bilden Coaching per Fern

    Beitrag  Gesponserte Inhalte


      Aktuelles Datum und Uhrzeit: Fr 19 Apr 2024 - 14:23